Wednesday 12 December 2012

That Girl

  Hello peeps.Ok,hari ni aku tak nak dah buat post lawak-lawak. *Bajet macam lawak kan..Hari ni aku nak cerita kisah seorang budak ni.Kami dah bersama selama *kira jari.5 tahun kot.Lama dak??Jeles.Kejelesan anda tidak akan dilayan.Ok.Let the story begin.
                  
   Nama diberi Ainul Marshitah Bt Md Yusof.Sedap kan?Ada iras-iras Ainul Mardiah.Mak dia cikgu tau.Pernah sekali tu aku buat dia menangis.Well,biasalah aku kan budak budak horlicks.Lepas itu dia ugut nak beritahu mak dia.Aku dengan segala gelabahnya pergi minta maaf.Hahaha. *mukaTroll.Sepanjang perkenalan ni kami banyak berkongsi rahsia,rapak jugaklah.Jeles?Muahahaha.Aku tak kisah.Semua benda  dia mengadu kat aku.Kira aku ni a listener lah.Banyak persamaan kami tau.
  
   Masa nak isi sekolah masa darjah 6 tu kan,kami kena isi borang pilihan sekolah harian.Tau dak?Kalau tak tau.Buat-buat tau ja.Aku siap isi dah.Dia mai sekolah LIKE A BOSS tanpa setitik dakwat di atas borang tu.Yang cerdiknya,semua sekolah yang aku pilih dia tulis gak.Aku pon redha je lah.Then,sama sama dapat Al-Mashoor.Haha.Nak tau macam mana kami rappat?Typo k typo.Aku pon tak tau.Dey !! Masa darjah 3 tuhh.Tapi,kami sekelas.Sebab tu rapat.Sampai darjah 6 wohhh.Bila form 1 ni tak sama dah.Know why?Aku pon tak tau *geleng kepala.Dia ni ramai peminat gak.Kadang-kadang jeles aku dibuatnya.Huhu
    
   Aku rasa cukuplah 3 perenggan ni.Hampa nak tau gak?Ish..Ish..Ish.Insaflah wahai sahabat.Ok.Mai tengok gambar dia dengan aku yang comel ni *ehem ehem.Tak boleh letak banyak-banyak,nanti tergoda.Haha.Good Night,Worlds! *jerit *kena baling kasut

Dia yang pakai tudung kelabu tu.
Kan aku dah kata comel !!



Ikhlas dari hati aku yang comel ni :3



1 comment:

Please leave message all wizard and muggle,
This fairy want to read because she just so lonely -MillyFairy