Thursday 13 December 2012

Wardina Azlan


Good evening.Good morning.Good night.Good afternoon.K.Merapu.Pada petang yang cerah ni *tengok langit.Aku dengan segala bangganya ingin memperkenalkan seorang kawan,friend,teman,sahabat.Bukan sama ker??
  
    Nama diberi Nurul Wardina Bt Azlan.Berumur 14 tahun.Bukan senior aku tetapi junior aku. Muahahaha. Sebab aku lahir 8th April dia lak 6th September.Fuhh.Tak sangka aku ingat.Masa birthday dia hari itu aku bagi satu hadiah istimewa iaitu

Tu je lah.Aku tak cukup bajet masa tu.Maklumlah RM20 untuk 2 bulan.Kawan aku jer faham.Dia ni kawan yang amat memamahami.Typo itu comel tau.Haha.Wardina ni lawak tu lawak lah jugak.Kawan yang memaham.Berapa kali nak ulang.Suka bantu orang.Perangai bebudak.Seketul macam aku.Maklumlah kami kan sekamar.Kenyataan yang tak dapat diubah.Dia ni peramah.Apa lagi eeh?

 Aku dengan dia ni sekelas then buat semua benda kadang kadang sama sama.Tetapi,jeng jeng jeng.Kadang -kadang dia tak layan aku.Dia rapat dengan Aishah,Intan,Yusal and Dazrina.Aku ditinggalkan dengan leukimia.Haha.Mau tau apa itu leukimia.Tunggu de next post.Semua rahsia aku dia orang first yang tahu.Dia ni suka perasan comel jugak.Tetapi kadang-kadang habiskan masa dengan dia ni aku belajar sesuatu yang baru.



Wardina yang comel dan aku yang ohsem !!






No comments:

Post a Comment

Please leave message all wizard and muggle,
This fairy want to read because she just so lonely -MillyFairy